Sunday, April 21, 2013

Healing Crisis

Salam semua, moga anda bersama ahli keluarga tercinta berada dalam limpahan-Nya.

Hari ini saya akan bercerita mengenai Healing Crisis atau pun dalam bahasa melayunya kesan mengambil supplement. Kes ini mungkin akan terjadi kepada sesiapa yang kali pertama mengambil supplement. Ianya terjadi kepada saya juga sewaktu kali pertama consume supplemen shaklee.

Sewaktu kali pertama saya mengambil supplement Shaklee, saya telah menghadapi pening-pening. Pening-pening ini berlaku kerana badan saya sedang menghadapi Healing Crisis. Kenapa pening, ini kerana masalah saya ialah saya mempunyai Migrain akan berkunjung tiba setiap bulan. Tetapi saya terus mengambil supplemen Shaklee macam biasa , minum air 4 Liter dan bersabar. Alhamdulillah badan saya kembali normal selepas 3 hari.

Simptom-simpton kena helaing crisis mungkin berbeza dengan orang lain. Jadi boleh tgk jadual dibawah bagi melihat beberapa jenis Healing Crisis


check simptom HEALING CRISIS yang anda alami.

Ia adalah satu petanda yang SANGAT BAIK, healing crisis adalah proses penyembuhan tubuh anda.

cara hadapinya:-
- teruskan pengambilan vitamins
- minum air banyak ( >4L sehari)
- bersabar

insya-Allah anda akan rasa lebih baik





contact me : watie ( whatsapp 0193229739) or email : mornizawati@gmail.com
Mornizawati Abdullah  860750
Independent Distributor Shaklee

No comments:

Post a Comment